Szkolna wycieczka do Zakopanego i Smokowca

W dniach 10 i 11 maja 2018 roku, uczniowie klas gimnazjalnych oraz klasy siódmej, wraz z nauczycielami: Lidią Kapłon, Bogumiłą Grymuzą, Dariuszem Balickim i ks. Witoldem Orzechowskim, udali się na wycieczkę do Zakopanego i na Słowację. Pierwszego dnia wybraliśmy się na Rusinową Polanę z pięknym widokiem na szczyty tatrzańskie. Po odpoczynku udaliśmy się  do Sanktuarium Matki Bożej Jaworzyńskiej na Wiktorówkach, gdzie ksiądz Witold odprawił Mszę Świętą.

Następnie udaliśmy się w drogę powrotną do Zakopanego. Kolejnym punktem wycieczki był wyjazd  kolejką wąskotorową na  Gubałówe, z której zeszliśmy niebieskim szlakiem turystycznym. Na Krupówkach mieliśmy możliwość zakupić drobne pamiątki . Pod koniec dnia zakwaterowaliśmy się w Willi "U Bzyka". Drugiego dnia wyjechaliśmy rano na Słowację do miejscowości Smokowiec. Wybraliśmy się na pieszą wędrówkę, w trakcie której podziwialiśmy Wodospady Zimnej Wody i odwiedziliśmy najstarsze schronisko w Tatrach.

Po powrocie do Zakopanego udaliśmy się na posiłek, a następnie  w drogę powrotną do Rokietnicy.