,,Maj w Rokietnicy”. Regulamin konkursu geograficzno - fotograficznego.

,,Maj w Rokietnicy”. Regulamin konkursu geograficzno - fotograficznego.

,,Maj w Rokietnicy”

Regulamin konkursu geograficzno - fotograficznego.

 §1

Organizatorzy konkursu

  1. Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Rokietnicy Anna Żołyniak
  2. Nauczyciele: Bożena Lotycz, Magdalena Czado

§2

Cele konkursu

  1. Celem konkursu jest uwrażliwienie uczniów na piękno krajobrazu  rodzinnej miejscowości, dostrzeganie niezwykłych obiektów przyrody oraz ukazywanie piękna zabytków na tle majowej przyrody.
  2. Ponadto celem konkursu jest:
  • zachęcanie do poznawania zabytków i przyrody Rokietnicy;
  • ukazanie piękna rodzinnej miejscowości;
  • odkrywanie miejsc przyrodniczo cennych i zabytków Rokietnicy;
  • propagowanie i rozwijanie zainteresowań geograficzno-przyrodniczych uczniów Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Rokietnicy
  • propagowanie aktywnych form wypoczynku na terenie miejscowości Rokietnica;
  • ukazywanie atrakcyjnych turystycznie miejsc w Rokietnicy;
  • wyłonienie zdjęć najlepiej odzwierciedlających piękno przyrody i zabytki promujące Rokietnicę.

§3

Uczestnicy konkursu

  1. Konkurs adresowany jest do uczniów kl. V-VIII
  2. Prace będą ocenione w dwóch kategoriach:

I - krajobraz ukazujący piękno przyrody,

II - krajobraz ukazujący piękno zabytków, budowli.

§4

Zasady ogólne konkursu

  1. Przedmiotem konkursu są prace fotograficzne wykonane samodzielnie, będące oryginałami.
  2. Prace mają być wykonane indywidualnie.
  3. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest wykonanie zdjęć ukazujących miejscowość Rokietnica.
  4. Jedna osoba może zgłosić na konkurs jedno zdjęcie.
  5. Rodzice lub opiekunowie prawni dziecka zgadzają się na piśmie lub e- mailowo (załącznik nr 1 do regulaminu) na opublikowanie imienia, nazwiska, wieku dziecka oraz zwycięskich prac na stronie internetowej naszej szkoły.

§5

Zasady szczegółowe konkursu

  1. Technika wykonanie fotografii jest dowolna.
  2. Każda fotografia musi zawierać metryczkę: imię i nazwisko autora, klasa, kategoria pracy, tytuł i krótki opis obiektu przedstawionego na fotografii (minimum 5 zdań).
  3. Do konkursu nie można zgłaszać zdjęć biorących udział w innych konkursach.

4.Organizator zastrzega sobie prawo do wyłączenia z udziału w konkursie prac niespełniających kryteriów tematycznych oraz wyżej wymienionych wymogów.

  1. Organizator nie odsyła zgłoszonych prac.

 §6

Termin i miejsce składania prac

  1. Prace należy złożyć/przesłać najpóźniej do dnia 20.05.2022r.
  2. Prace przesyłane w formie elektronicznej należy przesłać na adres e-mailowy: gimrokietnica1@poczta.onet.pl z dopiskiem ,,Maj w Rokietnicy”
  3. W przypadku braku tematu w tytule, organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za nie otwarcie wiadomości.

§7

Ocena i rozstrzygnięcie konkursu

1.Oceny prac dokona jury, powołane przez Organizatora.

  1. Decyzje jury są ostateczne.
  2. Podsumowanie konkursu i wręczenie nagród nastąpi w dniu 01.06.2022r.
  3. Nagrodzone fotografie zostaną umieszczone na pokonkursowej wystawie prac.

 §8

Postanowienia końcowe

  1. Udział w konkursie jest całkowicie dobrowolny .
  2. Przystąpienie przez uczestnika do konkursu oznacza zaakceptowanie niniejszego Regulaminu oraz wyrażenie zgody na publikację i wykorzystanie pracy konkursowej, podpisanej imieniem i nazwiskiem jego autora - zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016r. poz. 922 t.j). 
  3. Uczestnicy przystępując do konkursu wyrażają zgodę na nieodpłatne korzystanie przez Organizatorów z nadesłanych zdjęć.
  4. Ostateczna interpretacja niniejszego Regulaminu należy do Organizatora.
  5. Sprawy nieuregulowane w Regulaminie rozstrzyga Organizator.
  6. Pytania na temat konkursu należy kierować do nauczycieli organizujących konkurs.

 

Załącznik nr 1 do regulaminu (pdf)